2. kolo Strka lige – Bunari Rajčica!

U 2. kolu mini trail lige, Strka vas vodi na jedno posebno mjesto, mjesto koje već tisućama godina znači život. A tomu je tako jer tu voda nikad ne presušuje – bunari Rajčica, remek djelo suhozidne gradnje kojima se niti ne zna točno podrijetlo ni starost. Pretpostavlja se da su tu još od doba Ilira. Ima ih 10, a izgledaju – spektakularno. Niti pola sata od Splita, u Dalmatinskoj zagori u blizini mjesta Nisko. Pa da pojasnimo kako doći do Niskog, i do bunara jer će tamo biti i start i cilj!  😉

Za one koje dolaze iz pravca Splita, oni moraju ići na sjeverni izlaz iz grada prema Solinu, i na Smokoviku iza benzinske postaje INE, skrenuti dolje desno na rotor i na brzu cestu, te onda idu prema Klisu! Također je moguće proći i kroz Solin, starom Kliškom cestom te se zaputiti prema Klisu. (Slika 01). Na Slici 02 , kad prođete Klis i zadnji tunel, oni koji dolaze brzom cestom (crvena linija) doći će na podvožnjak , te tu moraju skrenuti desno gdje piše tabela Klis/Drniš (vidi Sliku 03). Nakon toga pratite tablu gdje piše Drniš/Knin i držite se tog pravca (Slika 04). Za one koji su došli starom Kliškom cestom i svratili na marednu u Perlice na pečeno (plava linija na Slici 02), oni isto prate oznake prema Drnišu/Kninu (Slika 05) i pritom paze da ne produže naprijed prema Dugopolju iza Klis-grla.  😉

Nakon toga slijedi uspon na Kočinje brdo, te se zatim spuštate prema Konjskom. Idete tom cestom sve do Prugova, (Slika 06) a pritom pazite na policiju jer znaju često biti gore, a zbog dugog pravca idealno je mjesto za dobit nepotrebnu kaznu zbog brzine.  😉  Radije štedite brzinu za utrku. 😛  Kada prođete Prugovo, doći ćete do tabele za skrenuti lijevo prema Lećevici/Brštanovu/Niskom (Slika 07), pa onda i skrenite lijevo. Ubrzo nakon toga dolazite do još jednog skretanja, ovog puta u desno prema Brštanovu i Niskom (Slika 08), pa skrenite i desno.  😉

Nakon što prođete Brštanovo (Slika 10), uskoro ćete naići na desni odvojak (Slika 09), te tu trebate skrenuti desno! Nakon 300 metara, opet ćete desno na makadam! On je u dobrom stanju i dosta širok i prohodan, pa nastavite tim makadamom jedno 3km, pa kad naiđete na prva parkirana auta (od strane organizatora) parkirajte vaša auta na makadamu, pazeći da se može proći (dosta je širok pa ima mjesta za parking i prolazak). 200-titanjak metara od tog makadama su bunari gdje je start.

Ako netko dolazi iz pravca Trogira, onda u Kaštel Starom sa nove ceste treba skrenuti lijevo prema prijevoju Malačka! Kad se dođe na Malačku pratiti cestu sve dok se ne dođe do Lećevice. Tu skrenuti desno prema Brštanovu, a onda pratiti uputstva sa Slike 08 pa nadalje.

Ako su vas tek sad ove instrukcije zbunile, tu su i help telefoni: 098/182-9644 (Marko) i 095/828-8606 (Ante) pa zovite, a stojimo vam na raspolaganju za e-mail ili poruku preko Facea..  😉

A sad malo i o stazi nakon ovih opsežnih uputa. Staza ima oko 6,3 km s oko 200 m uspona. Ima nešto makadama, ali su to uglavnom stari pastirski puteljci i singletrackovi. Proći će se pokraj Niskog (iznad kojeg se na uzvisini nalazi impozantna Ilirska gradina) i pokraj napuštenih Baturina staja. Na stazi će biti samo jedna kontrolna točka negdje oko 3,5 kilometru staze. Cijela staza će biti označena crveno-bijelim trakicama i strelicama, a prilagođena je i početnicima! Dolje možete vidjeti i GPS trag! Start utrke je u 10:00 sati!

Obavezno dođite barem 20-ak minuta ranije (ako ne i prije s obzirom na odaziv u prvom kolu 😉  ) da se na vrijeme možete prijaviti, a od obavezne opreme morate imati mobitel te odjeću prilagođenu vremenskim uvjetima.
Što nas više bude, više ćemo pomoći Udruzi Moje Dijete iz Solina koja pomaže djeci s posebnim potrebama.
Energiju će nam omogućiti DECATHLON koji će svima omogućiti po energetsku pločicu prije utrke i izotonički napitak nakon utrke. A kako izgleda lokacija na kojem ćete trčati, bacite pogled u fotogaleriji  😉  Vidimo se u subotu!